
ONLINE WORKSHOP - 16. AUGUSTA 2022 O 16.00 HOD.
Ako zvládnuť vypätú situáciu s klientom
Posledný letný workshop bol zameraný na to: Ako zvládnuť vypätú situáciu s klientom.
Lektor nám počas prednášky porozprával bližšie o tom, čo môže byť spúšťačom konfliktov a vypätých situácií, ale aj to, ako tieto konflikty zvládať bez nepríjemných emócií.
Workshop pre členov ZÚSK viedol Ing. Dušan Straňák, skúsený lektor a konzultant v oblasti HR, obchodnej psychológie a marketingu; trvanie webinára je 1 hodina.
Workshop sa uskutočnil v utorok 16.08.2022 o 16.00 hod. ONLINE formou. Videozáznam z tohto workshopu je dostupný pre členov ZÚSK.
prečo sa registrovať
O čom bude online workshop?
Počas prednášky nám lektor vysvetlí, ako lepšie pochopiť príčiny vypätých situácií v komunikácií s klientom, aj to, čo môže byť spúšťačom takýchto situácií. Naučí nás, ako zvládať konflikty bez nepríjemných emócií a ako je možné s takýmito emóciami pracovať. Bližšie priblíži aj metódy a techniky ako správne reagovať na námietky a v neposlednom rade nám vysvetlí, ako najlepšie nielen dávať, ale aj prijímať spätnú väzbu.
ceny
Cenník workshopu
Členovia s FREE účtom | Ostatní členovia ZÚSK |
---|---|
30 Eur | ZADARMO |
Registrácia
Registračný formulár
Pre registráciu na podujatie sa prosím prihláste do svojho ZÚSK účtu.
Ešte nie ste členom ZÚSK? Zaregistrujte sa a získajte množstvo výhod!