Vyhotovovanie faktúr prevádzkovateľom e-shopu
Spoločnosť s.r.o., platiteľ DPH, plánuje predávať svoje produkty cez e-shop ( zatiaľ len SR). Spoločnosť, ktorá tento e-shop pripravuje pre našu spoločnosť plánuje nastavenie nasledovné:
- pri úhrade platobnou kartou alebo bankovým prevodom e-shop vyhotoví faktúru dňom prijatia platby a
- pri dobierke e-shop vyhotoví faktúru dňom prevzatia dobierky zákazníkom.
Môže to takto byť? Nemala by byť v bode 1. najprv faktúra k prijatej platbe a následne po doručení tovaru zákazníkovi vystavená ostrá faktúra? Faktúry sa budú importovať z e-shopu do účtovného programu, nemám ani tušenie či sa to dá v e-shop nastaviť, že najprv bude daňový doklad k prijatej faktúre, a potom ostrá faktúra.
Odpovede na otázky v sekcii poradenstvo sú dostupné iba platiacim užívateľom. Ak už členom ste, prihláste sa, prosím, do svojho účtu. Ak členom nie ste, zaregistrujte sa a užívajte si výhody s členstvom spojené.