Časové rozlíšenie
Spoločnosť si dohodne so svojím odberateľom, ktorému dodala softvér , na servisnom kontrakte na 3 roky a tento mu jednorazovo vyfakturuje. Zároveň ale nemá dostatok vlastných kapacít, takže si dohodne subdodávateľa na tento kontrakt a ten mu to tiež vyfakturuje dopredu. Je potrebné tieto náklady a výnosy časovo rozlišovať a teda vstupujú do základu dane len v alikvotnej čiastke pre daný rok? Bežne sa fakturujú náklady na upgrade softvéru /napr. aj účtovného/ raz ročne. Je potrebné tieto upgrady časovo rozlišovať, či už z pohľadu nákladov, alebo výnosov?
Odpovede na otázky v sekcii poradenstvo sú dostupné iba platiacim užívateľom. Ak už členom ste, prihláste sa, prosím, do svojho účtu. Ak členom nie ste, zaregistrujte sa a užívajte si výhody s členstvom spojené.