Hľadáme do tímu šikovného/nú účtovníka/účtovníčku!

Kreator Services, s. r. o.

Miesto práce: Leškova 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 1.5.2024 alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 500 EUR/mesiac

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Evidencia a účtovanie došlých a vyšlých faktúr
  • Evidencia a účtovanie pokladničných dokladov a bankových výpisov
  • Správa saldokonta, sledovanie splatnosti pohľadávok a záväzkov
  • Účtovanie interných dokladov, pohybov na platobných kartách, kurzových rozdielov
  • Kontrola dokladov pred ich zaúčtovaním
  • Spolupráca pri zostavovaní výkazov DPH, KVDPH, SVDPH
  • Spolupráca pri účtovnej závierke a audit
  • Na svoju prácu nebudeš sám/sama, budeš mať podporu a pomoc od skúsených kolegov
  • Tvoja agenda bude rôznorodá, stereotyp ti nehrozí
  • Sme radi, že sa môžeme pochváliť možnosťami rozvíjať sa nielen v oblasti účtovníctva

Zamestnanecké výhody, benefity
Čo vieme ponúknuť?:

  • Stabilný tím a kreatívne neformálne prostredie
  • Ročný finančný bonus závislý od výkonnosti spoločnosti
  • Firemné akcie a teambuildingy firmy aj sesterských agentúr
  • 3 dni extra platené voľno
  • Príspevok na vzdelávanie
  • Skrátený pracovný čas v letnom období
  • Bezodná chutná káva, pestrý výber čajov, ovocie

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore:

  • ekonomické

Jazykové znalosti:

  • Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti:

  • Microsoft Word – Pokročilý
  • Microsoft Excel – Pokročilý
  • Podvojné účtovníctvo – Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti:

  • samostatný účtovník / účtovníctvo

Počet rokov praxe:

  • 3 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Uvítame človeka, ktorého baví účtovníctvo a nie je pre neho len prácou, ale aj záľubou.
Disponuje vlastnosťami ako sú: komunikatívnosť, tímovosť, precíznosť, samostatnosť, zmysel pre inovácie a zlepšovanie procesov.
​Sú vítané skúsenosti so zostavovaním daňových priznaníi a účtovnej závierky.
Znalosť sw Helios je výhodou, práca s xls. a ERP systémom tiež.

Inzerujúca spoločnosť:

Kreator Services, a.s. patrí do skupiny Kreator Group spolu s Wiktor Leo Burnett, s. r. o., Starmedia, s. r. o., LEOPARD PRODUCTION, s. r. o. , SOCIALISTS, s. r. o. a Dataconcept s.r.o., DataConcept, s.r.o.. Radíme sa medzi lídrov v komunikačnom priestore. Agentúry a spoločnosti pôsobia v oblasti reklám, médií, produkcií a digitálneho marketingu. Kreator Services, a.s. pre uvedené agentúry a spoločnosti zabezpečuje support v oblasti financií a účtovníctva, personalistiky a back office.

Počet zamestnancov:
50-99 zamestnancov

 

https://www.profesia.sk/praca/kreator-services/O4794835?search_id=f289bf10-8b81-422e-874b-99f993e3db82

 

Kontakt:
Kontaktná osoba: Zuzana Marečková

Tel.: +421 903 321 521

Email: Zuzana.Mareckova@kreatorgroup.sk

Účtovník – Slovenská produkčná, a.s.

Chcete vedieť ako sa dá spojiť svet financií a šoubiznisu? U nás v TV JOJ Vám to ukážeme. Hľadáme skúseného samostatného účtovníka, ktorý má chuť na sebe ďalej pracovať a rozvíjať sa.

Vašou úlohou bude:

  • Komplexné vedenie účtovníctva a príprava finančných výkazov
  • Spracovanie bankových výpisov a ich zaúčtovanie
  • Spracovanie DPH (mesačne) a príprava daňového priznania PO
  • Fakturácia
  • Účtovanie – pokladní, faktúr, opravných položiek, dohadných položiek, rezerv, odpisov, majetku spoločnosti a pod.
  • Mesačná a ročná uzávierka
  • Reporting pre nadriadeného
  • Príprava zápočtov záväzkov a pohľadávok vrátane zaúčtovania
  • Príprava podkladov pre konsolidačný tím a pre audítorov
  • Inventarizácia a kontrola účtov
  • Úlohy podľa pokynov nadriadeného a aktívna spolupráca s inými oddeleniami

Hľadáme síce samostatného účtovníka, avšak nápomocný Vám bude kolektív kolegov, s ktorými bude naše účtovníctvo aj vďaka Vám v tých správnych rukách.

U nás Vás podporíme nielen zaslúženou mzdou, ale aj:

  • Osobným tréningom a rozvojom. S nami rastiete po celý čas
  • Pracovnou dobou, pri ktorej si nájdete čas aj na kávu
  • Parkovaním v areáli
  • Nie sme korporát, máme svoje vlastné DNA a dobre nastavenú firemnú kultúru
  • U nás stabilita nie je iba pojem, je našou súčasťou

Zamestnanecké výhody, benefity

U nás si prácu vážime a vieme ju aj náležite odmeniť. A to nielen finančne:

  • Flexibilný pracovný čas a po integrovaní sa je možnosť čiastočne pracovať aj na Home Office
  • Ponúkame perspektívne a stabilné pracovné miesto v dynamickom kolektíve, kde s radosťou podporíme Vašu kreativitu a iniciatívu aj v iných oblastiach formou vzdelávacích kurzov
  • Du ju spííík ingliš? U nás sa naučíš cudzie jazyky priamo počas pracovnej doby
  • Adaptačný proces u nás neznamená hodiť vás do vody a plávať, ale je to obdobie, počas ktorého vás postupne oboznámime so všetkým, čo budete potrebovať, aby ste boli plnohodnotným členom nášho tímu a aby ste sa na pozícii cítili komfortne
  • Pre milovníkov športu máme MultiSport kartu a vstupenky na futbalové zápasy
  • Milovníkom kultúry sme pripravili vstupenky na sezónne podujatia ako napríklad kino, festivaly, koncertné podujatia
  • Na rodinný výlet Vás pošleme do Tatralandie a Bešeňovej alebo na zimnú lyžovačku do Jasnej, Vysokých Tatier alebo do Rakúska
  • Radi občas vypneme a zregenerujeme svoje sily na našich spoločných akciách ako sú športové hry, vianočné večierky, grilovačky, husaciny, alebo teambuildingy
  • Poteší Vás aj darček v podobe JOJ PLAY stream platformy, ktorá obsahuje populárne filmy, či seriály každého druhu
  • Okrem firemného merchu Vás čakajú aj malé darčekové prekvapenia v rámci celého roka a finančné odmeny
  • Zvýhodnené produkty a služby 365.bank a možnosť získať rôzne iné zľavy na služby a produkty našich partnerov
  • Na zdraví našich kolegov nám záleží, a preto radi realizujeme programy o prevencii a zdravom životnom štýle prostredníctvom dní zdravia
    Je toho ešte oveľa viac, ale to si už povieme osobne.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Už asi tušíte, že pri práci účtovníka budete potrebovať:

  • 3 roky skúseností s komplexným vedením účtovníctva
  • Skúsenosti s program Helios Green alebo iným účtovným programom
  • Znalosť daní, mzdových a účtovných zákonov
  • Zodpovednosť, precíznosť a orientácia na detail sú povinnosť, budete predsa pracovať s číslami
  • Schopnosť riešiť krízové situácie a schopnosť vysokého pracovného nasadenia
  • Prax v oblasti – ekonomika, účtovníctvo
  • Microsoft Office – Pokročilý

Mzdové podmienky

  • 1 500 EUR (brutto)/mesiac; po zaučení plat stúpne na 1 700 EUR (brutto)/mesiac

Druh pracovného pomeru

  • Plný úväzok

Termín nástupu

  • Dohodou

Miesto práce

  • Brečtanová 1, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

 

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Adamcová

E-mail: adamcova@joj.sk

Telefón: +421 918 500 993

Samostatná účtovníčka / účtovník – Trenčín

Chcete pracovať u predsedu združenia ?
Ak máte radi moderné účtovníctvo, nebojíte sa nových informačných technológií, je vám sympatická bezpapierová účtovná kancelária a máte radi efektívnosť a flexibilitu, ste tu správne.

Náplň práce spočíva v samostatnom vedení podvojného účtovníctva viacerých spoločností, komunikácia s klientmi (štandardné účtovné reporty – pohľadávky, záväzky, DPH, termín prevzatia dokladov a pod.).

Zamestnanecké výhody, benefity
– možnosti vzdelávania a rastu
– využívanie moderných inf. systémov v účtovníctve
– podieľať sa na implementácií IS u klientov

Informácie o výberovom konaní
Kontaktujte nás prosím iba záujemcovia s praxou a iba prostredníctvom emailu.

Vzdelanie v odbore
Účtovníctvo, Ekonomika, Audit

Počet rokov praxe
min. 3 roky

Mzda 

od 1100,- € / Brutto (živnosť/tpp)

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Schopnosť pracovať samostatne, organizovať svoj čas, komunikovať s klientom