Nepredaný tovar vo veľkoobchode
Ako postupovať v prípade, že klient mal vo veľkosklade tovar, u kt. zo strany objednávateľa nedošlo k odberu a tovar ostal na sklade, samozrejme prešvihol dobu spotreby, takže tovar nebol možné predať. Zároveň sa chcem opýtať, ako spracovať škodovú udalosť, ak došlo k poškodeniu mraziaceho boxu a tovar sa následne pokazil? Aký vplyv to má aj z pohľadu DPH, nakoľko klient je platiteľ? Je potrebné mať spracované interné smernice, kde bude stanovené prirodzené úbytky tovaru? Nejde o výrobnú spoločnosť, ale o veľkoobchod.
Odpovede na otázky v sekcii poradenstvo sú dostupné iba platiacim užívateľom. Ak už členom ste, prihláste sa, prosím, do svojho účtu. Ak členom nie ste, zaregistrujte sa a užívajte si výhody s členstvom spojené.